Elisa0110 evet kendi isteğimle olmadım çünkü korumalığımın devam ediyordu hatırlatma dozu yapalım dendi etrafımdan da olumlu şeyler duymuyordum ilk gebeliğim olduğu için tedirgin oldum açıkçası korumalığımda varken tekrar dan böyle bi süreçte yaptırmak istemedim