Bu0 Elisa0110 bir tane kadın yazmış yaa iki evimiz var arsa var bilmem ne sende şey yazmışyın konudan bağımsız ama özel okulların fiyatı ney demiştin
Mkort24 Kızlar 5 yıl önce 2 doz oldum bunun koruyuculuğu 10 yıl diye biliyorum 2. Gebeliğim olmalı mıyım kafam çok karışık
ghostty Mkort24 3 doz olursanız 10 yıl oluyor. Ben tdap çıkmadan önce hatırlatma aşısı olacaktım tetanoz bir tane. Benim de aşım var önceden. Tdap yeterli dedi doktorum onu olacağım.
ArelinAnnesi1 bebecim ever fark etmez dedi hemsirede bana ben 20 de ilk 24+6 da ikinciyi vuruldum bi sorum yok dedi