flz3576 Elisa0110 ilkinde karma oldum bu 2. Gebeliğim arada pek fark olmadığı için doz doz yapmadılar süre olması lazımmış arasında boğmaca olarak 28 haftada yapcaz dediler
nursenasu27 Elisa0110 çok çok önce olmuşum hatırlamıyorum bile olduğumu sistemde gözüküyordu ama ilk gebeliğim zaten bu
hazalmamy Elisa0110 boğmacali olandan oldum çünkü 5 yıl içinde olmuşum tetanoz riskli hamileligin yoksa 28. Haftadan sonra olman daha iyi olur bebeğe antikorun geçmesi için
hazalmamy Elisa0110 bende 23 de oldum riskli gebe olduğum için yoksa 28 de olmayi düşünüyordum şifa olsun yavrularımıza 🤲🌸
hatice6152 eed21 3. Doz dogumdan sonra dıye bılıyorum herkesın doz aralıgı baska benıde 21. Haftada aradılar ilk doz için henuz gııtmedın