Elisa0110 Gebelik boyunca 2 sefer yani biri 20. haftalarda, diğeri de 4-5 hafta sonrasında olmak üzere 2 doz olarak yapılıyor diye biliyorum. Ben ilk dozu yaptırmamıştım, 2. dozu tetanoz/boğmaca/difteri olarak yaptırdım. Siz aile hekiminize danışın o zaten bilgilendirir