Elisa0110 Kızlar aşılardan hangisini oldunuz sadece tetanoz mu yoksa 3 lü olarak tabir edilen tetanoz boğmaca difteri olandan mı?
_Medine Elisa0110 bende gripim pazartesi günü yaptılar 3 lu olandan boyle nasıl ağrıdı gece uyuyamadım 🫤 sabaaha kadar 2. Gün hafifledi sonra geçti ama çok ağrı yaptı bana normalmiş
AslanEge Elisa0110 olacağını sanmıyorum ama hemşireye söyle yine de. Ben ilk doz boğmacalı 2 doz sadece tetenoz oldum
Elisa0110 AslanEge hemşire 1 doz da olsan yeter dedi bnm de ilk gebelik acaba bende 3 doz olsam mı bilmiyorum
Elisa0110 _Medine çok geçmiş olsun ya bende yeni yakalandım gribe sabahtan akşama kadar portakal yemekten içim dışım portakal oldu
AslanEge Elisa0110 ben 2 doz oldum. Zaten ilkinde tek aşı boğmacalı tetenoz oluyor 2.ci sadece tetenoz kiminde ağrı uyuşma şişme oluyormuş ama bende hiç olmadı
eed21 Bir şey diyim mi ama dalga geçmeyin ve sorumsuz anne diye de yargılamayın zaten üzüldüm sonra bende her haltı da araştırırım. Bana aile hekimim tetanoz aşıso dedi bende sadece o sanıyordum e nabızdan sonra baktım karmaymış 😂
Elisa0110 eed21 estağfurullah canım niye dalga geçelim benm de hala bilmediğim çok şey var deneyimleyerek öğreniyoruz işte
eed21 Elisa0110 ben aslında biliyordum başka aşıalfın varlığını ama sadece tetanoz dediler bana benimde aklıma gelmedi tekrar sormak meğer e nabızdan baktım karmaymış sorun değil doktoruma güveniyorum ama insan kötü hissediyor
eed21 Elisa0110 ben iki doz diye biliyorum bana öyle dediler tam bilen varsa bilgilendirirse iyi olur
zuhalyb Elisa0110 aile hekimliğinde hemşirenizin takibinde olmanız lazım. Onun bilgisi var değil mi gebeliğinizden? Onlar kaç doz olacak hangi haftalarda vurulacaksınız hepsini hesaplayıp söylüyorlar aslında.
hatice6152 eed21 3. Doz dogumdan sonra dıye bılıyorum herkesın doz aralıgı baska benıde 21. Haftada aradılar ilk doz için henuz gııtmedın