smgsmg59 volkan beyi bana çok söyleyen oldu, bende starmedicada eray beye gidiyorum onuda malkarada kadın doğumcu önerdi sezeryan doğumda tek geçerim tekirdağda dedi, benim sezeryan olcağı için onu dinleyerek 14. Haftadan beri gidiyorum.Hocadan memnunum bilgili olduğunu hissettiriyor ama hastane çok kötü genesiste doğumları orda yapıyor zaten diye ben stamedicanadan bir hocaya gideyim demiştim. Her gitmemde en az yarım saat bekliyorum . Zaten görsel olarakta albenili bir yer değil doğum fiyatları da kurumsal özel hastanelerle aynı , parayla hizmet alacaksam daha kaliteli bir ortam bekliyor insan ister istemez. Şehir hastaneside esra hoca hariç diğer hocalar çok dandirik geldi bana esra hoca ameliyat yapıyor mu bilmiyorum. Seçenekler kısıtlı ☺️