Gzde_defne ben depend aldm canm tavsiye ederim çok rahat ettim hastanede hiç çamaşır kullanmadım evde yüksek bel kullandım .pijama olarakta 2 tane uzun kollu önden düğmeli pijama takımı aldım 1 tane kısa kollu pijama takımı almıştım doğumdan sonra damar yolu var diye kısa kollu pijama üstünü giydirdiler ameliyattan çıkınca gelen yardimcilar canım.gecelik sadexe çıkmadan fotoğraf çekimi için giydim hava soğuk ve camlardan soğuk geliyor