demirrleydi_ sevimlipandahii yani hemen çıktıysa kuruma olmaz bide böyle belirgin bir kuruma çizgisi görmedim hiç
Busranur_mnts sevimlipandahii ilk 5 dk bekleseydin başında ya bilemedim çizgi çok silik değil ama aynı marka bile olsa koyulaşma görsen iyi olur olursa 1 2 güne yine test yap istersen
sevimlipandahii Busranur_mnts artık test yapmicam yarın kan veririm annem de diyor pazartesiyi bekle Bana kalsa hiç veresim yok hiç heycanli değilim ya 😂
aybalasmom sevimlipandahii kuruma çizgisini hiç bilmiyorum. Ama ilk dakikalarda çıktıysa değildir, hem geçen testte de vardı çizgi. Bence pozitif
Gokturkmom_ sevimlipandahii Bende artımed ile pozitif görmüştüm.Umarım sizinde vardır.🙏🏻Yeni yıla süper başlangıç olur☘️
sevimlipandahii Gokturkmom_ evet gerçekten yeni yılda bal gibi bi suprizzzzz olur Çok teşekkür ediyorum inşallah benim de pozitifdir 💝🫂🌸
servansmom sevimlipandahii hemde çok net gördüm bin kere maşallah 🥹🧿🧿sağlıkla gelsinn darısı başıma olsun 9 aydır istiyorum bu ay bakalım ne getirecek bize
sevimlipandahii servansmom En güzeli senin olsun Bende 2 buçuk yıldır istiyorum pcos olduğu için biraz zordu insalah vardır 🥲💕💕💕💕
sevimlipandahii bebeklerim__ sağlık ocaginda vericem Oda pazartesi sonuç çıkar dimi cumartesi çıkmaz mi
sevimlipandahii iremykn Adet gunumden önce 1 gün 2 gün kahverengi ve pembemsi leke gördüm kesildi daha da gelmedi Bide süreli midem bozuk rahatsız ediyor beni bu ikisi tek var
aselinannesi38_ sevimlipandahii ay bence var aşkım ya iki test de yalan söylüyor olamazz inşallah vardır Allah’ım nolursunn🙏🙏🙏🙏❤️❤️
Busranur_mnts sevimlipandahii pcosta olaylar çok karışık oluyor ya yine de şüphe kalmaz yarın ya da ptesi ver