sevimlipandahii Sevgiiss helal olsun yaa lafı mı olur ♥️ insallahhh 🥰 kuruma çizgisi değildir dimi bu
aybalasmom sevimlipandahii kuruma çizgisini hiç bilmiyorum. Ama ilk dakikalarda çıktıysa değildir, hem geçen testte de vardı çizgi. Bence pozitif
Byn1998 sevimlipandahii hayır geçmedi kızımda oğlumda 7 gün kala öğrendim yine aynı oldu galiba 8 ocak regl zamanı
sevimlipandahii orkidemm_ Biliyor musun testlere guvenesim gelmiyor kan vericem galiba karar verdim 😂 evet normalde çok sabırlıyım
sevimlipandahii Ziyangillerrr_ artık test falan almicam direk kan verecem sanırım İnşallah benimde gerçek pozitiftir😂🥰
orkidemm_ sevimlipandahii artık sen bilirsin canım inşallah vardır inşallah doğrudur inan canı gönülden söylüyorum 🥰
sevimlipandahii orkidemm_ inşallah varsa zaten hsg bide senin onerdigin ilaç sayesinde olmuş olur çok teşekkür ediyorum 🌼
sevimlipandahii Sevgiiss dua et lütfen 💜 en kısa sürede bilgilendirme yapcam güzel haberlerle inşallah 🌼