Pinkk30 gebelik ilerledikçe de öyle oluyo korkma. Benim de öyle oldu, kasık ağrım vardı 6.haftada bıçak gibi kesildi, göğsümün ağrısından gece sağımdan soluma bile dönemiyodum o da birden bire kesildi. Üstüne grip oldum öksürük ıkınma o biçim. Hiç bişe olmaz Allah’ın izniyle. Benim gayet iyi bebeğim, gebelik ilerleyince de oluyo öyle şeyler korkutma kendini boş yere. Çok tedirgin oluyorsan bi randevu al git ultrasonda gör bebişini rahatlarsın. Sonra da yazarsın bana burdan yok yere kendimi korkutmuşum diye 😊