Pinkk30 canım yavaş yavaş belirtiler geçiyor olabilir bazılarının 14 15 haftada geçiyor bazılarının hiç bulantııs bile olmuyor başından beri.. geçmesi normal sa olabilir ama olmayada bilir.. bnm ilk gebeliğimde 8+2de kontorle gitmiştik herşey yokundaydı.. 3 gün sonra kalbi durmuş ama bulantılarım halsizliğim 2 hafta sonra geçmişti.. hemen geçmedi yani ama herkeste farklı olabilir. Bence kontorlle erken git için rahat olsun hassas bi konu 🙏🏻😕