Pinkk30 Kizlar bugun itibariyle tam 9 haftalik olduk. Ama dün farkettim ki 2 gundur belirtilerim farkedilir sekilde azalmaya başladı. Gebeligimin basindan beri hic mide bulantim olmadi veya agrim sızım hic olmadi ama Istahim cok acildi goguslerim fena hassaslasti dokununca aciyodu ama 1 2 gundur eski açlıgım yok midem deli gibi kazinmiyo goguslerimin hassasligi giderek kayboluyo. Netten baktim dun gece bebegin kalbi durunca belirtilerde kaybolurmus yaziyo doktor kontrolüme de 8 gun var daha dunden beri uykularm kacti cok kötüyüm. Benim gibi belirtisi kaybolan varmi boyle lutfen yardimci olun 😔😔
Smiley87 Pinkk30 genellikle 12 hafa civarı azalıyor ama benim yengemin çok ağır giden bulantıları 10. Haftada kesilmişti ve şimdi 37. Hafta 🤗
Kubraesen Pinkk30 normal canım bende öyleydim internette her yazana kulak asma bundan sonra daha rahat olacaksın
Didemaydintaskin Pinkk30 benimde öyle olmuştu 8-9 haftalarda. Hatta eşimi aramıştım ben kötüyüm hamile olduğumu hissetmiyorum diye doktora gidelim dedi ama ben kendimi düzelttim. Evham yapıyorum dedim takmadım Allah’a şükür hiç birşey olmadı. Şuan 12 haftalığız.
Pinkk30 Smiley87 benim en basindan beri bulanti kusma vs. Olmadi ama diger belirtilerimin azalmasi beni korkuttu. Icimi bi nebze rahatlattiniz tesekkur ederim 🙏
Pinkk30 [silindi] doktoruma yazdim hast. Degilmis saglik ocagina gitmek istiyorum ama orda da küçük haftalarda kalp atisi duyulmuyomus aklm cok karisti
MerveKrmz canim bizde bugun 9+2 yiz haftasonu belirtilerim kayboldu benimde aynen istahim artti bulantilarim azaldi goguslerim hassas degil bende korktum dun kontrolum vardi denkgeldi gordum kuzumu hersey yolunda 12. haftanda 2li taramaya gel artik dedi icini ferah tut tutunur minigin sana🤲🏻💕
Pinkk30 MerveKrmz gercektennnn miiiii suan o kadar rahatladim ki cokkk tesekkur ederimm cok sevindim inanin sag salim kucagimiza alalim bebislerimizi 🙏
Smiley87 Pinkk30 göğüs hassasiyeti daha erken geçer zaten canım normal bulantı kadar uzun sürmüyor , iştah zaten çok değişken birşey
Kelebegimmm Ara ara hassasiyyet gide biliyor.bende de o aralar öyleydi şimdi ise çoğu zaman oluyor hemde aşırı.11.haftaya girdim.biraz bekle istersen hassasiyet olmazsa doktora git.birazdan belki hissedersin
Popmum Canım korkulacak bir şey yok ben bu dediğin hiçbir şeyi yaşamadım ne bulantı ne başka bir şey. Şu an 32+2yim. İçini rahat tut ama aklında kaldıysa gidip doktorunu gör
[silindi] Pinkk30 Benim doktorum hastanede olmasa gece gündüz demez gelirdi tuhaf içini ferah tut internette pek araştırma birşey olmaz Allah'ın izniyle ayni şey bende de olmuştu
MerveKrmz Pinkk30 amiiiin kuzumm cemi cumlemizin insaAllah🤲🏻 sen dedigim gibi gonlumu ferah tut bol bol dua et benimde ilk gebeligim tecrubesisiz ve ufacik biseyde evham yapiyoruz ayni sen gibiyim bende ve seni cok iyi anliyorum💕
Pinkk30 MerveKrmz kesinliklee oylee surekli tedirginlik hali ama cok şükür ki beni rahatlattinizz iyiki varsinizz sagolunn butun bebislerimizi korusun allahm 🙏💕
Pinkk30 Kubraesen gercekten miii 🙏 cok rahatlattiniz beni cok sagolun hepinize ayri ayri tesekkur ederimm 😊🙏
Pinkk30 [silindi] bizim doktorlar gelmiyo malesef 8 gun sonra kontrolum var bugun gelmek istiyorum icim rahat degl dedm bugun ve yarin hastanede yokum dedi saglik ocagina gidicem mecbur
Pinkk30 Didemaydintaskin ayni bende oyleyim doktorum hast. Olmadigi icin saglik ocagina gitmeyi dusunuyorm beni cok rahatlattiniz cok teşekkür ederim 🙏💕