deletedmom43191 Aaayseeert gebelik olduğu icin normal doktor bakar zannediyorum ne bileyim kiz hic tüp bebek vs. Olmadım ki cevremde de olan yok
Aaayseeert deletedmom43191 heeee aşko tüp bebek olduğu için ilk muayeneme falan ona giderim eğer uygun görürse değiştire bilirim çünkü muayenesi çok pahalı
Aaayseeert deletedmom43191 hiç gidemedim valla normal doktora o yüzden hiç bilmiyorum yarıdan azdır herhalde ya tahminimce
Aaayseeert deletedmom43191 aşko bi anda vermiyorsun 800 ü ahhahahaha mesela 1 ay 100 bin veriyorsun diğer ay 100 bin ben şubattan beri uğraşıyorum . Bi kere olmuştu bebeğimi kaybettim 10. Hafta da falan