Aaayseeert deletedmom43191 ayyy inşallah bebişim ya valla heyecanla korku arasın da gidip geliyorum kaç gündür
deletedmom43191 Aaayseeert kese gorunmezse endişe etme 5 haftada gorunmeyebilir 7 de hersey belli tam netleşir kalp kese bebek 😍
Aaayseeert deletedmom43191 betam pazartesi günü gayet güzeldi canım ona göre doktor cumartesi günü gel dedi sanırım
deletedmom43191 Aaayseeert rabbim gönlüne göre versin inşallah ikiz olur doya doya seversin bebişleri 😍😍😍😍
Aaayseeert deletedmom43191 yaaaa inşallah canım ihtimal var bakalım cumartesi belli olacak çok heyecanlı 🩷💗🌸
deletedmom43191 Aaayseeert gebelik olduğu icin normal doktor bakar zannediyorum ne bileyim kiz hic tüp bebek vs. Olmadım ki cevremde de olan yok