Aaayseeert deletedmom43191 aşko bi anda vermiyorsun 800 ü ahhahahaha mesela 1 ay 100 bin veriyorsun diğer ay 100 bin ben şubattan beri uğraşıyorum . Bi kere olmuştu bebeğimi kaybettim 10. Hafta da falan
Aaayseeert deletedmom43191 ben çalışmıyorum aşko bizim kendi işimiz var yazın incir zeytin , zeytin yağı falan üretiyoruz . Kışın da servise çıkıyor eşim o da kendi işimiz
Aaayseeert deletedmom43191 öyle aşkom Allah herkese kolaylık versin maddi manevi çok zor bi süreç normal olan herkes şükür namazı falan kılsın sabah akşam ahahaha
Aaayseeert deletedmom43191 arada ağrılarım oluyor öyle olunca moralim bozuluyor bi şey mi oldu acaba diye genel olarak iyiyim şükür sen nasılsınnn
deletedmom43191 Aaayseeert gebelik baslarinda agri normal sen hep yAt bende iyiyim yerde yuz ustu uzanıyorum 5 yasindaki oglumda üstümde yatiyo 😅
lelesbaby__ Aaayseeert bana da dua eder misiniz ben de 4 gun once transfer oldum bi belirtiniz var miydi ben hicbi sey hissetmiyorum :(
Aaayseeert deletedmom43191 ohhh mis rahat edersin kız ne güzel bazen postlarını görüyorum çocuklara sinirleniyorsun 🤣
deletedmom43191 Aaayseeert ee sinirlenirim 1 numara 2 numarayla ugrasiyo 2 numara 3 le ugrasiyo bir tuvalete gitsem oooo ev savas alanı