ozozy
Yarın tam 31 haftalık olucaz kızımızı bekliyoruz.
Adet takvimine göre 6 mart gözüküyor ama biz gelişim olarak 1 hafta önden gidiyoruz. Doğum zamanını etkiler mi bilemiyorum. Hâlâ daha eksiklerimiz var bu ay sonuna kadar tamamlamaya çalışıcam. Doktor içinde özelden devlete geçmeyi düşünüyorum. Şu anda gittiğim hastanede 50-60 bin arası. Birde zam olucak şimdi. Yani her türlü o para verilir ama iki omzumuza başımıza dokunup o ilgi için o paraya kıyamıyorum. Tabii ki de canımızdan önemli değil ama devlette de güzel iyi doktorlar var. Aynı bilgi ve tecrübeye sahipler. O yüzden tercihim devletten yana olucak
Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi☺️