ozozy erken gelmezse inşallah Şubat başına ya da 2. Haftasına gün alırız, nasipse 2. Olacak bizimki. Her yönden riskli gebeyim şikayetlerimi saymasam olmaz mı 🥹. Hamdolsun bugünümüze🤲🏻. Rabbim sağlıkla sıhhatle uzun ömürle vakitlice kavuşmayı nasip etsin karnımızdaki bebelerimize 🤲🏻🥰