Bende 31+2 deyim, şubat ortasından sonra beklicez diyordu doktorum ama bebek aşağı pozisyona geldi. Rahim incelmemde var 26 mm çıktı ölçüm. Ama artık benimde geceleri zorluyor ağırlaştım. Süreçten dolayı hareketimde kısıtlandığı için dahada zor oluyor. Allahım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏