ozozy ilk gebeliğimde benim de oğlum hiç hareket etmezdi hamile olduğumu sadece karnımın büyümesinden anlardım doktorum aynıydı uykucu koca kafalı benek geldi derdi ben gidince çok şükğr bunlar abileri gibi değil çok hareketli bide ikiz diye ayrı bi hareket var ztn buarada çok teşekkür ederim güzel dileklerin için