Minikkkk_0 ben de katılmadım hiçbir şeyim yokken yatış yapıldı ama suniyle açılmam başladı inşallah size de öyle olur, Rabbim isteyen herkese kolay doğum nasip etsin. Benim de korkularim vardi ama şükür korktuğum gibi olmadı. Tavsiyem doğum odanızda rahat edeceğiniz insanlar olsun, bende annelerim eşim vardı ama sonrasinda eşimin halası geldi mesela habersiz o zaman cok rahat edememistim ama Allahtan ebelerim çok sık geldi yanima ve herkesi cikardilar rahst ettirdiler beni. Onlarin tavsiyesine uyun onlari dinleyin ve güvenin, doğum sizi yönlendiriyor zaten yaradılışımızda var cünkü🥰