Minikkkk_0 estaĝfurullah canım, 39+2de doktors gittim artik gelişimi durmus kilo almiyor suyu da azalmış falan dedi ben de doğumu baslatabilir miyiz suni sanciyla dedim baslatiriz tabi dedi yarin sabah yatisini yapalim dedi kabul ettim. 39+3te sabah yatis yaptim suni aldim öğleden sonra 2ye doğru çok güzel bir normal doğum gerçekleştirdim çok şükür. Sarilik olduk ama evde atlattık cabucak da kilo aldi sutümü hem sağarak hem emzirneye calisarak verdin 2 saatte bir. Öyle öyle hızla toparlandi. Baska sorun varsa çekinme sor canim