Minikkkk_0 anonimesia bugün hemen yatışımı yapıp başlatacaklardı doğumu ama ben pazartesi istedim sabah 9 da gidicem başlayacaklar 1.5 cm açılmam varmış bakalım inşallah pazartesi gününe kadar biraz daha artar
anonimesia Minikkkk_0 keşke yatis yaptirsaydin cankm haftasonu simdi acil bir durum olabilir falan ben olsam korkardim😂 Ay kolay bir doğum olsun insallah sag salim gelsin minnos
Minikkkk_0 anonimesia hiç ama hiç sevmediğim doktor nöbetçiydi bide şok oldum falan birden ondan dedim pazartesi diye günler aylar varken kolaydı da şimdi hep nasıl yapıcam korkusu var
anonimesia Minikkkk_0 devlette mi yapicaksin? Allah yar ve yardimcin olsun bir anda suyun gelirse hastaneye git ams sakin ol doğum hemen başlamaz. Nefesini kontrol et sakin sakin al ver
surprizbebekkk Mervessayars_123 36 da 3.300 dü iri bebek olduğunu söylüyor hep dr şuan 38 haftalık olduk 3.5 falandır inşallah çok kilo almamıştır diye dua ediyorum
Dryclb3 Mervessayars_123 bugün 38+2yiz tam 3 kilo 50cm olmuş minik kızım , doktorumuz haftasıyla uyumlu iri bebek değil dedi 🤍