fzay bende 3gebelik geçirdim üçüde sonlandı. Çevrem hadi çocuk yapın 2 yılınız oldu falan diyorlar bana da reels atıyorlar kayinvalidem kızım sakin stres yapma sen hamile kalabiliyorsun diyor eşim de bazen şakayla karışık bu ayda olmadı falan diyor ama üstüme gelmiyorlar. Geçen ay yengem hamile kaldı istemedigini söyledi kardeşlerim. Bir torun daha geliyor annemle babama diyince onlar da hemen ben mi acaba hamileyim diye düşünmüşler evimi taşıdım başka semte uzak kalıyorum ama ne zaman ortamlara girsem benim ve eşimin ailesi dışında 3. Şahıslar hadi neden hamile kalmıyorsun çocuk istiyoruz doktora git falan diyorlar çok üzülüyorum 6 7 aydır düşünüyoruz ve çevremdekiler bu zamana kadar nasıl olmadı daha önceki gebeliklerinde hemen kalıyordun şu doktora git şunu yap diye diye beynimi yıkadılar stresten uzak durmaya çalışsam da buna izin vermiyorlar sanki. Biz anne olmak istemiyor muyuz çocuk sahibi olmak istemiyor muyuz?? Rabbim en kısa zamanda hayırlısıyla sağlıkla evlatlar nasip etsin bize ❤🩹❤🩹🤲🏻