fzay en önemlisi düşünmemek , ben korunmayı bıraktıktan 7 ay sonra hamile kaldım hatta bi kontrole gideyim dedim ve çok şükür her şey normaldi hatta doktor özellikle eşiminde kontrole gitmesi gerektiğini söyledi. Ama ben hiç düşünmedim kendimi üzmedim 1 ay sonra hamile kaldım . Ne kendini başkalarıyla kıyasla ne de strese girip üz. Her sey olacagına varır. Eşinin doktora gitmesi gerekebilir