fzay çok sıkıntılı bu süreçler ya sizi çok iyi anlıyorum ben ilk evlendiğim sıralar zaten bir yıl sonrasına niyet edelim iyi olur hem evliliğe alışırız diyordum bir anda aile baskısı çocuğunuz olmuyor heralde eleştirileri duymaya başkayınca bu konuyu dert edinip ben de başladım doktor doktor gezmeye 8-9 aylık evliydim o zaman benim kötü yanımda şuydu babamı yeni kaybetmiştim acım vardı ve insanlar suratıma suratıma doktora göründün mü bence yumurtalıkların çalışmıyor gibi şeyler söylediler doktora gittiğimde pcos olduğu rahim içindede bazı şeyler olduğunu öğrendim mental anlamda çok yıkıktım gerçekten o arada arkadaşlarımın hep hamilelik haberini alıyor muyum bi de delirmelikti tam..tedavinin üzerine düştüm hep iyi doktorlara gittim parasına acımadım operasyon da geçirdim 4 aylık uğraş sonucu güzel haberler aldım 🙏 Allah hiçbir uğraşı emeği duayı boş bırakmıyor süreç evet ama siz uğraşın Allah’ın izniyle olur inşallah 💕