fzay bence çok fazla strese girmişsiniz aynınyollarfan geçen ve 1,5 sene bekleyen birisi olarak söylüyorum bu şekilde stres yapmaya devam edersen malesef süreç daha da uzar belki diğer ay kalacaksın belki yıllarca uğraşacaksın bunu bilemezsin bu süreçte başkaları ile kendini kıyaslama ve sadece kendi sürecinle ilgilen hacamat olmanı tavsiye edeirm birde saplıklı beslenmeninben bu ikisini yaptığım ay kaldım yorumlardan okuduğum kadarı ilede çevre baskısı var sana gerçekten bunsüreci yaşayan biriis olarak kimseye çocuk istediğinizi falan söylemeyin ben yaptım o hafayı 1,5 senede kaldığım halde herkes tedaviyle mi oldu diye sordu çünkü senin bebek istediğini biliyorlar ama olmuyorsa olunca tedavi sanıyorlar kayınvalifenin reglini falan takip etmesine müsade etme kardeşim ne münasebet biraz içinizde yaşayın birşeyleri sen çok dillendirmişsin etrafında beklentisi artmış burda koca faktörüde önemli kocan strese girerse senin pskolojin alt üst olur napacaksınız sizden sonra evlenenlerin çocuk sahibi olup olmamasını bırakın millet ne zaman ürüyorsa üresin herkes evlenir evlenmez çocuk yapmak zorunda mı .