fzay Pcos gibi bir durumum olmamasına rağmen korunmayı bıraktıktan 8 ay sonra hamile kaldım. İlk aylardan sonra neden olmuyor stresleri başladı ne zamanki zaten yumurtlama günümü kaçırdık bu ay zaten olmaz düşüncesi geldi o ay hamile kaldığımı öğrendim. Stresi, düşünmeyi azaltmak gerekiyor. Onun dışında çevrene,kayınvalidene vs bence çocuk istediğinizi söylemeyin söylediğiniz de her ay bunun muhabbeti iması yapılır. Biz şu an istemiyoruz su an için erken yeni evliyiz vs tarzinda konuşun önlerini direkt kesin. Onlarin bu tutumu da stres yaratıyor üzerinizde. İnşallah en kısa sürede hamilelik haberi alırsınız 🌷🫶