Arven12 yenilediğimiz zaman taksitlerin tamamını ödemek zorunda değil miyiz bize bir yaptırımı olmaz mı iptal etmek istersek? Hiç kimse böyle bir şey söylememişti heyecanlandım şu an 😅 Geçen sene de aslında enflasyon o kadar yüksek değildi ama o şekilde fiyat çıkardılar malesef😕