Arven12 Engusa tamamlayıcı sgk nın ödediginin üstünü ödüyor normalde de poliçeniz kapsamında myon ödeniyorsa talep edebilirsiniz bunun icin zaten önden provizyon isterler ameliyata girmeden ödenip ödenmeyecegini ögrenebilirsiniz genel ve özel şartlar geregi tam ödenir diyemiyorum basvuru yapılması gerekiyor
Rukiyeklc Arven12 benimde gebelik teminatlı Allianz doğum paketim var amadetaylı usg kapsamadığı için para ile yaptırdım detaylı fatura istesem hastaneden geri alabilir miyim yani
Arven12 Rukiyeklc tamamlayıcı ise alamazsınız özel sigortaysa degerlendirilir ama dr yönlendirmesi ise riskli gebelikse ödenir sanki tam bilemiyorum acenteden detaylı bilgi alabilirsiniz policenin icerihini bilmedigim icin
Petibor Merhaba, tamamlayıcı sigortam var 10 tane ayaktan karşılıyor ya kaç hakkım kaldığımı nerden öğrenebilirim? Anadolu sigortafaki hesabım da da öyle bir bilgi.alma seçeneği yok internet sitesinde. Sigortacıyı mı arayıp sormalıyım? Teşekkürler
Arven12 Petibor andolu sigortanın uygulaması vardır onu telefonunıza indirin isterseniz oradan takşp edebilirsiniz ya da müşteri hizmetlerini ya da acenteyi onlar bilgi verirler
Engusa Arven12 teşekkür ederim detaylı bilgilendirmeniz için içim rahatladı 😍 peki bebek için yapılan özel sağlık sigortası hakkında ne düşünüyorsunuz Acıbadem düşünüyoruz katılımlı limitli poliçe iş görüyor mu daha iyi seçeneklerimiz var mı?
Arven12 Engusa en iyisi acıbadem dahil limitsiz almanızı öneririm ilk sene sonraki senelerde limitleri düsürürsünüz. Acıbafem hastanesini kullanıyosanız sigorta mantıklı tabiki %80 sirket %20 sigortalı katılımlı oluyor ilac aşı dahil
ebrussuu Arven12 benim doğum teminatlı tamamlayıcı sigortam var gebeliğimin başından beri herhangi bir problem yaşamadım ama şubatın 10 u gibi süresi doluyor ve benim doğumum şubat sonu mart başı gözüküyor. Geçen sene yenilerken fiyatı 3 katına çıkarmıştı bu sene nasıl bir fiyat çıkartılır acaba önceden bilgi de vermiyorlar fiyat çok yüksek olursa yenileyemeyeceğim ve bunun kararını verip ona göre hareket etmem gerekiyor😕
Arven12 ebrussuu tabi ki yenileyin dogumu yapın sonra ödeyemezseniz iptal edebilirsiniz ama bence tercih özel hastaneyse sigorta her zaman daha mantıklı hastaneler cok cok pahalı cünkü 8 taksit aylık olarak ödeyebilirsiniz bu sene 3 kat olmaz sanırım enflasyondan ötürü
Engusa Arven12 teşekkür ederim bu hafta inşallah bebeğimiz doğacak ona göre yaptıracağım çok yardımcı oldunuz 🙏 siz hangi şehirde çalışıyorsunuz
ebrussuu Arven12 yenilediğimiz zaman taksitlerin tamamını ödemek zorunda değil miyiz bize bir yaptırımı olmaz mı iptal etmek istersek? Hiç kimse böyle bir şey söylememişti heyecanlandım şu an 😅 Geçen sene de aslında enflasyon o kadar yüksek değildi ama o şekilde fiyat çıkardılar malesef😕
Elifsugencdal Arven12 32. Haftamda çalışamaz analık raporu aldım ve iş yerime verdim. İlk iş göremezlik ödeneğini ne zaman alırım sizcee. E devletten hep bakıyorum ödeme falan gözükmüyor