Eşimin iş yeri dolayısıyla geçen sene subatta yaptırmıştım tamamlayıcı. Aksigorta medisadan.6-7 ay sonra hamile kaldım. Tabi doğum kapsamı vs yok hamile oluncada muayeneyi bile kapsamadı. Şuan yenileme ayı geldi 22haftalık hamileyim. Yenileteceğim ama doğum veya doğuma kadar olan muyenelerde vs karşılama olanağı var mı acaba ?Şirktten cok detaylı bilgi alamadık daha .