pamukprenses4 Canım, tedirginliğini anlıyorum ama böyle düşünüp psikolojik olarak kendini etkileme. Hemen olumsuz olarak şartlama kendimi. Karnını sev, resim çek, müzik dinle, konuş bebeğinle. Hamilelik sürecinin tadını çıkar, diğer türlü sana da eziyet olur.💓🌸