pamukprenses4 Böyle sancılı hissetmiyorum ama benim oğlan da hiç yerinde durmuyor, 27 haftalık olduk biz de. Doktora dedim sarsıyor bedenimi diye, tam o sırada vurdu yavrum sağolsun doktor da hak verdi. Ayakları aşağıda o yüzden baskı hissetmen çok normal dedi. Bir sıkıntı görülmedi çok şükür genel anlamda, çünkü ben de pırt diye gelecek herhalde diyorum bazen öyle hareketlendiğinde😂Sadece her ne olursa olsun kendimi takip ediyorum tedbir amaçlı…Ama olan şeylermiş canıım