vanilya_kokusu_ benim ki 17 mm olmuş 31. hafta da hafif sancım çıktı uzunluk iyi demişti 33. haftada birden 17 mm oldu hastaneye ilk yatışta biraz kısalma var ama ciddi değil demişti doktor 4. gün de 17 mm dedi ama ben çok güçlü sancılarım vardı nst de 90-100 görmüştü sancılarım sanırım o sancılar kısalttı şuan ara ara oluyor o kadar güçlü değil sancılarım ama bugün vajina da doluluk ya da baskı gibi his var ama çok az bir his doktor vajina baskısı hissedersen gel demişti gitmedim de doktoruma da haber vermedim ama bebek hareketler bugün çok aktif ondandır diye düşünüyorum