gvnrzz Merhaba nasipse ben de ssvd adayıyım. 34 haftalığız şu an. Yurtdışında gebelere sormuyorlarmış bile. İlki sezaryen dahi olsa sonraki doğumda ssvd denemek zorundaymış her gebe. Sonrasında zaten ihtiyaç olursa sezaryene alıyorlarmış. Ben de bu forumda yurtdışında yaşayan birinin yorumunda okumuştum. Benim ilk doğumum travmalı ve erken doğumdu 35. Haftada 12 saat sonunda 8 cm açıklık ile sezaryen olmuştum. Şu an Bursa da malesef devlette desteklenmediği için özel doktor ve özel ebe ile ssvd ye hazırlanıyoruz, Rabbim hepimize kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin 🥲🌸