gvnrzz travmatik doğum hikayesi olunca insan daha gayretli oluyor inşallah sizin için de mümkün olur ssvd çünkü doğum sonrası hayta kaldığınız yerden devam ediyorsunuz oturmada kalkmada belki sıkıntı yaşarsınız ama iki üç gün, ben de sezaryenden sonra iki hafta doğrulamamıştım çocuğumu kucağıma alamamıştım sütüm gelmemişti hep birilerine muhtaçtım o his berbattı en çok ağır gelen buydu. Ve ssvd den sonra her anımda şükrettim çocuğumu kucağıma alabildim kendi işimi görebildim kimseye muhtaç olmadım gerçekten neye ihtiyacınız olduğunu kendiniz daha iyi biliyorsunuz kimisi sezaryen çok rahat diyor ama benim de hiç öyle olmadı. Ömrüm boyunca unutmayacağım ve mecbur kalmadıkça tercih etmeyeceğim bir doğum şekli olarak kaldı aklımda… ben ilk çocuğumda kendimi toparlayamamıştım şuan ardımda iki çocuğum var inşallah öyle bir ihtimale mecbur kalmam çünkü gerçekten çok zor… inşallah isteyen herkese bana da tabi tekrar ssvd yapmak nasip olur bol dua edelim inşallah