gvnrzz Aynen öyle, ülkemizde malesef gerekli gereksiz her anneyi sezaryene alıyorlar. Planlı olan, isteyerek yaptıran veya tamamen mecbur kalan anneleri tenzih ediyorum ama malesef birçok doktor sırf kolayına geldiği için, beklemek istemediği için fıtratı yok sayıp direkt sezaryene alıyor. Sezaryen bir kurtarma operasyonu olarak bakıldığında iyi ki var ama genel kadın-bebek sağlığı düşünüldüğünde ne yazık ki sıradanlaştırılabilecek, kolaya kaçıp yapılacak bir operasyon olmamalı