gvnrzz benim arkadaşım ssvd oldu 2,5 yıl aradan sonra gayet kolay olmuştu 6 saatte doğumu gerçekleşti. Şuan ben 2 sezeryan sonrası normal için bekliyorum 39+3 olduk bakalım nolacak. Bence denemekte fayda var zaten ufak bir risk gördüklerinde sezeryana alıyorlar. Mesela başka bir diğer tanıdık 2 sezeryan sonrası norml denedi sancı olmasına rağmen açılması olmadı belli bir saatten sonra sezeryan oldu. Bir engel olmadığı sürece böyle bi imkan varken fırsatı kaçırmayın kızlar en azından denedim dersiniz