sevimlipandahii ikiprensesannesi___ eşim şu an alamaz sanki ya nöbetci eczane uzakta kalıyor neyse bekleyeyim varsa da çıkar 🥰
sevimlipandahii Sekerkupu nedense veresim yok kalsın bi kaç gün daha 🤷🏻♀️belki adetim sökülürsjdjdjdj
sevimlipandahii Sekerkupu valla bilmiyorum ki bekleyesim geliyor 😂sanki yok ya gibi düşünüyorum inşallah yanılırım😂😂😂
Keziban sevimlipandahii üçüncüye hamileyim nasipse hep bu marka almışımdır doğruluk oranı yüksek bence ama birkaç tane daha yapın derim
sevimlipandahii Keziban 1 tane vardı elimde herhalde bu defa direk kan veririm Sizde de böyle silik mi görünüyordu
QueenBahar_ sevimlipandahii canım inanirmisin İlk kızımda silik çıkmıştı ihtimal vermedim meğersem hamileymisim
sevimlipandahii QueenBahar_ Bilmiyorum yaaa ben hiç inanmıyorum pozitif ilk defa gördüm annem de diyor var ki çıktı İnşallah bende yalancı pozitif vermemiştir 😂🌼
sevimlipandahii aselinannesi38_ Akşam odamin işi loş olduğu için belli olmuyordu çok ama sabah bildiğin ince pembe bi cizgiydi
rumeyyurmom sevimlipandahii eczacılarda biliyor aslında satmak için öyle söylüyorlar bizim burda bir tane adam akıllı marka test yok hrpsi freely
sseymamoms sevimlipandahii seni üzmek istemem ama dün aynı markayla test yaptım silik aynı böyle çıktı. Bugün başka markalarla yaptım negatif😒 sende başka marka al dene bi istersen
Kelebekkkk34 sevimlipandahii ayy gördüm canım inşallah doğrudur 🥰 artımed çok yalancı pozitif veriyo diyolar ama inşallah yalancı değildir🥰bat ne zaman
sevimlipandahii Kelebekkkk34 bat 24 29 Aralık arasi ama ben 2 gün sildikce leke gördüm kahverengiydi bitti bu testi yaptım silik cikti
sevimlipandahii anneyim01 ciddi mi valla benim de böyle çıkmış ama biraz daha pembe gibi Ama gecikme oldu bilmiyorum ya neyse 1 hafta falan beklim