QueenBahar_ sevimlipandahii canım inanirmisin İlk kızımda silik çıkmıştı ihtimal vermedim meğersem hamileymisim
ikiprensesannesi___ sevimlipandahii hadi inşallah vardır güzelim silik var keşke iki tane yapsaydın tam emin olmak için
sevimlipandahii ikiprensesannesi___ aslında 1 tane aldı çünkü beklemiyorduk hani kaç gündür adetim gelmiyor leke şeklinde bugün de tamamen kesildi o yüzden ama kuruma mi silik çizgi mi bende emin değilim
sevimlipandahii Sekerkupu reglim 2 gün gecikti sonra 2 gün sadece leke geldi ama sildikce geldi diyelim bugün de bitti 🤷🏻♀️
sevimlipandahii rumeyyurmom görümcem bekar pek anlamadigi için eczacı ona bu testi önermiş oda aldı bilmiyorum ya bende çıkamadım bugun hiç
Sekerkupu sevimlipandahii Benimde doğru ya bizim yumurtlama bat aynıydı seninle 😅 Ay inşallah vardır ya. Ben defalarca test yaptım hep negatifti kan verdim oda çıkmadı yarın gidip soracağım🤣
rumeyyurmom sevimlipandahii eczacılarda biliyor aslında satmak için öyle söylüyorlar bizim burda bir tane adam akıllı marka test yok hrpsi freely
ikiprensesannesi___ sevimlipandahii güzel haberlerini bekliyoruz burda eşin alamaz mı tekrar yap için rahat etsin
sevimlipandahii ikiprensesannesi___ eşim şu an alamaz sanki ya nöbetci eczane uzakta kalıyor neyse bekleyeyim varsa da çıkar 🥰
sevimlipandahii Herseydenbiktim 1 tane tek vardı neyse boşver beklicem lekelenme de bitti 🤷🏻♀️ eğer olan değişikliği yapmazsam gidip kan verebilirim 🙃🌸