sevimlipandahii Cimcime30 güvenmiyorum da bilmiyorum işte gecikme falan da var Kızlara sordum 2 gün leke yaşadım böyle gebelik öğrenenler varmış
anneyim01 @sevimlipandahii glm artimed kasetini al o doğruyu cıkarttor diye duydum erkn yalncı cıkaryor diye bende yaptımya hemn cıktıgı halde adet oldum en güzeli al test gene sabh yap cıkarsa kan ver
sevimlipandahii Kelebekkkk34 bat 24 29 Aralık arasi ama ben 2 gün sildikce leke gördüm kahverengiydi bitti bu testi yaptım silik cikti
Kelebekkkk34 sevimlipandahii o zaman başka bi marka al dene yada tekrar artımedi yap bakalım koyulaşma olcak mı
sevimlipandahii anneyim01 ciddi mi valla benim de böyle çıkmış ama biraz daha pembe gibi Ama gecikme oldu bilmiyorum ya neyse 1 hafta falan beklim
havva_5 sevimlipandahii yalancı pozitif veriyo canım bu marka ben bunu bile bile iki test aldım geçenlerde yaptım ikisi de yalancı pozitif verdi regl oldum da bitti awoxla dene
sevimlipandahii havva_5 Ya gecimem var bide post açmıştım lekelenme ile ilgili kızlar yazdı aynı şeyleri yaşadım bilmiyorum zaten inanmıyorum bu teste bende
havva_5 sevimlipandahii ya başka testle dene canım ya da kan verebilirsin. İnşallah güzel sonuç alırsın 🌷
sevimlipandahii QueenBahar_ Bilmiyorum yaaa ben hiç inanmıyorum pozitif ilk defa gördüm annem de diyor var ki çıktı İnşallah bende yalancı pozitif vermemiştir 😂🌼
sevimlipandahii aselinannesi38_ Akşam odamin işi loş olduğu için belli olmuyordu çok ama sabah bildiğin ince pembe bi cizgiydi
anneyim01 sevimlipandahii anldım cnm da Merak edyorum Hamile olmanı en cok isteyenlerdenim . Bazen hislerde yanıltır İnsanı Belkide Gebesindr .