ZehrAlimm hemen korkmayın o kadar da kötü artmamış. Yüzde 60 artması yeterli, sizin yaklaşık o kadar artmış. Ki o bile şart değil. Benim 48 saat arayla 55 , 68 , 86 , 158 diye gitmişti. Yüzde 17 falan artıyodu. Doktor dış gebelik dedi, bu gebeliğin sağlıklı olma ihtimali yüzde 4 dedi. Bebek düşecektir dedi. Çok şükür Rabbime sonradan 3-4 kat artmaya başladı ve şu an 17 haftalık 🙏🏻 Tabi ki boş umut vermek istemem ama hemen de moral bozmayın. Testleri tekrarlayın. Önemli olan devamlı artması