nergisog ZehrAlimm 33 çıkmıştı ilk değerim. Sonra iki güne bir iki katına çıkması gerek dedi doktorum. En son kesin hamilelik dedi kadın doğuma yönlendirdi. Kalp atışı ve kese için. Şu an 6.5 aylık hamileyim.
Denizin Merhaba abla adetim 2 gün gecikti idrar testi yaptım ikinci çizgim silik çıktı , adetim 4 gün geçtikten sonra kan verdim bhcg değerim 184 çıktı , sizce sonuç iyi mi ? Bu sonuçla hamileliği devam eden oldu mu?