LadyX Bizde çok az ateş oldu. Yemek yerken kakasını hep yapmaya çalışıyordu ama aşıdan sonra gazı fazla oldu. Teşekkür ederim hayatım ben doktoruna söyleyeyim bugün en iyisi bunun için aranır mı bilemiyorum ama cocuk zayıfladı gibi anlamadim ki endişeleniyorum, tekrardan teşekkür ederim canım 🐣💖