iyiliktozu LadyX canım bence aynıdır ama bencesi bu, danışmak lazım. Biz yaptırırken burası kalabalık şehir erken başlayalım demişti doktorumuz.
Deleted33000 LadyX geçti canım şükür alerji doktoruna gittik testte çıkmadı ama çıkmaması normal demişti doktor küçük olduğu için alerjisi inşallah bir yaşına kadar geçer diyor doktor geçmezse sıkıntı
Herseydenbiktim LadyX Aradım hayatim sma kullan dedi bende kucuklerden alacam bugün yine aynı durum olursa muaneye gel dedi. Bakalım nasıl olacak
myangelson Deleted33000 alerjik bebeklere rota önerilmiyor menenjitlerde bir sıkıntı yok onu yaptırıyorlar doktora danış bence yine de çünkü önemli bir hastalık menenjit de 🥲
Deleted33000 myangelson benim üçüncü çocuğum ilk ikisinde hiç böyle bişey bilmiyordum alerjiyi o yüzden aşıyı yaptırınca alerjisi olduğu kesinleşti o yüzden ikinci dozu yaptırmadım yarın doktora gideceğiz zaten sorarım bakalım
Herseydenbiktim LadyX Aptamil yiyordu bi sıkıntısı olmadı şimdiye kadar belki ataktir yoksa aotamil iyi geliyor şimdi alırım gazı falan olur diye düşünüyorum ama mecbur alacam