LadyX demetov evet evet aşılar pahalı. Geçen haberde bir çocuğun menenjit yüzünden vefat ettiğini duyunca ben de çok etkilendim
mom_51 LadyX amin çiçeğim. Lakin artık çok pahalı aşılar. Yılbaşı zamı da gelecekmiş. Sonumuz hayrolsun böyle giderse
annekiz6141 LadyX Olmuyor değiller tabiki de hem menenjit hem rota virüsü oluyorlar yine ama ağır gecirmiyorlar aşı sonucu 🤲 en iyisini yaptırdınız 🌸
Baklavaseverim LadyX Berbat bir şey ya ateşi 39,6 olmuştu calpol falan etki etmiyor antibiyotik kullanılmıyor tüm vücut kızarıyor Allah korusun tüm bebekleri gerçekten 2 yaş altında böyle oluyormuş 2 yaş üstünü pek etkilemiyormuş
annekiz6141 LadyX normal aşilarda ateşleniyor mu peki? Benim kizcem hiç ateslenmedi aşilarda şükür 🤲🌸
Baklavaseverim LadyX Hiç bilemiyorum ki aşkım o dönem dışarı bile çıkmıyordum hem de hiç sürekli evdeydim ama bir şekilde geldi bulaştı
iyiliktozu bebeklerim__ baktım şimdi yapılıyor canım. Ben de şurdan hatırlıyorum 1 yaşından sonra yaptıran arkadaşım vardı. Hatta bexero 1 yaş sonrası başlanırsa tek doz değilmiş. Nimenrix tek dozmuş.
Dyggnc bebeklerim__ Şaka gibiler ya insanları yanlış yönlendiriyorlar boşu boşuna aşıyı yaptırmak isteyip yaptırmayacak insanlar rica ederim 😊
LadyX iyiliktozu ben de şunu merak etmeye başladım ya acaba bir yaşından sonra yapılınca da aşının etkisi ve koruyuculuğu aynı mı oluyor yoksa erken yaptırmak daha mı etkili
Deleted33000 LadyX özel aşı olarak üçüncü ayda rota aşısının ilk dozunu yaptırdım ama bebeğimde alerji olduğu bilmiyordum ondan sonra alerjisi tetiklenince ikinci dozu yaptırmadım ve özel olan başka hiç bir aşıyı yapmayı düşünmedim korktum alerjiden
myangelson Deleted33000 alerjik bebeklere rota önerilmiyor menenjitlerde bir sıkıntı yok onu yaptırıyorlar doktora danış bence yine de çünkü önemli bir hastalık menenjit de 🥲