LadyX evet canım yaş sınırı yok. Ama doktorumuz bize 2 yaşından önce tamamlanırsa iyi olur dedi. Her doktorun da aşı takvimi farklı oluyor. Kimi alışagelmiş olan takvimi kimi de kendi takvimini oluşturup ona göre yapıyor. Mesela bizim doktorumuz normalde 3-5-7 aylarda öneriyorum dedi ama biz geç kaldığımız için bize farklı bir takvim ayarladı. 7 de başlatan da var 9 da başlatan da. Hem bexero hem nimenrix vurulması şart. Bir tanesi yeterli değilmiş. Bize nimenrix tek doz yeter dedi doktorumuz.