adinsmom2 yagmra ben bi kaç gün önce 3+1 di sanırım kanda 12.88 çıkmıştı 2 gün sonra 50 olmuştu daha da baktırmadım 3+6 şu an
ayseugurlu adinsmom2 benim adinsmom2 benimde 25 aralıkta 24.66 28 aralıkta 56.99 çıktı yarın bir daha verim kaç haftalık bilmiyorum ama normalde 24 aralıkta regl olmam gerekşyordu
Iremsel_ yagmra 3+4 de 1200 küsürlerdeydi tam 4 de 7500 dü erkek ya da ikiz dediler kızım olacak 37. Haftadayız yani kese göründüyse beta çok da anlamlı değil anlaşılan bizim ailemizde ikiz çok ama tek bebişim olacak 😇
adinsmom2 ayseugurlu son adet tarihin ne zamansa o günden itibaren hamile sayılıyorsun canım googledan gebelik haftası hesaplama diye yaz son adet tarihinin başlangıç tarihini gir öyle bak
gebeyimgebesin Ben de bir kaç saat önce kan verdim yeni öğrendim 92 çıktı uygulama 3+4 gösteriyor reglime 2 gün var. Eylülde kimyasalım vardı çok korkuyorum kızlar sevinemiyorum
dmrelif yagmra normal o haftalarda bende de öyleydi ikiz varsa ailelerde ikiz de olabilir ama aşırı yüksek değil normal yani bir haftaya bebis görünür büyük ihtimalle
Iremsel_ yagmra inşallah hayırlısıyla duyasınız rabbim kucağınıza almayı nasip etsin canım haber ver mutlaka 🫠💖