ayseugurlu Kızlar ben normalde 24 aralıkta regl olmam gerekti Perşembe günü 25 aralık akşamı verdim beta 24.66 çıktı sonrasında 2 gün sonra verdim 28 aralık akşamı oda 56.99 çıktı sanırım daha çok yeni yani regl 1 gün geçmesinde vermişim hemen sonucta bu rakamların tavan yapması gerekmiyor degilmi
yagmra ayseugurlu 2 günde bir %60-100 arası yükselmesi bekleniyor Ben gün hesaplamasını şöyle yapıyordum Bugün 28 2 gün sonra ne olması gerektiğini öğrenmek için hesap makinesinde 28×1.6 yaparak buluyordum çıkan sonuç %60 lık sonuç oluyor
ayseugurlu Saglık ocagı doktoruda fazla yükselmemiş diyor iyide zaten ilk yapılan kan testi reglden 1 gün snra bıde planlı gebelik bizimkisi ovülasyon testleriyle kaldım zaten demekki geç döllenme olmuş 10 11 aralık yumurtlamam oldu 14 aralıga kadar degerlendirdim anca yani insanın morelini neden bozuyorlar anlamıyorum
adinsmom2 ayseugurlu son adet tarihin ne zamansa o günden itibaren hamile sayılıyorsun canım googledan gebelik haftası hesaplama diye yaz son adet tarihinin başlangıç tarihini gir öyle bak
ayseugurlu adinsmom2 son adet günün 24 kasım ama benim degerlendirdigim günler 10,11,12,13,14 aralık canım ilk kan verdigim günde 25 aralık
Iremsel_ yagmra inşallah hayırlısıyla duyasınız rabbim kucağınıza almayı nasip etsin canım haber ver mutlaka 🫠💖