Melike3506 yagmra teşekkür ederim. İkiz gebelik olabilir mi diye sormuşsunuz ikiz gebelik betayla alakalı olmuyor. Benim tekil gebelik ama ikizde olabilir tabi iki kese varsa eğer
Havin49_ Unicorn01 evet Cnm herkesin farklı yani beta ve haftanın hatta tekil veya çoğul olduğu belli olmaz
neslihanttk yagmra bence betayla alakalı ben 4 haftalıkken 1.600 çıkmıştı doktor birazda ona bakarak haftasını söylemişti sadece son adet tarihine göre değil demişti
zumraziye yagmra benim adet tarihime göre 3+5 günlük 96 çıktı normal mi adetime 1 hafta kala öğrendim çok erken öğrendim yani
gulsah30 fatmaa51 benim hic betama bakmadi keseyi gorduk yetrli dedi doktorum sadece vitamnler icn kan verdim eksikleri tamamlamak icn 2inci gebeligm bncede onemi yok
seymactn yagmra ikiz olma geni yalnızda anneden geliyormuş diye okumuştum. Yani annenizde ananenizde vs varsa size aktarılıyor. Benim teyzemde iki var mesela
zerdasener Benim şuan 5 haftalık beta 379 çıktı artıyo çok şükür ilk 100 dü ikinci 213 bugün ise 379 keseyi göremedik doktor haftaya cumaya randevu verdi