Seda_nur4760 bende dogumdan sonra kendime helal olsun bana diycem nasipse gercekten cok zorr 4.düşünmüyordum aslımda kaza felan diyeemem ama menepoza girmiştim 29yasında erken menepoz teshisi ile tedavi baslancak dediler 7ay regl görmedim ve asırı sancı cekiyordum kramp agrı vs korunmayı bıraktık degerlerime göre hamile kalmamam gerekiyordu ama tedaviye baslanacagı ay kaldım suan 31haftalıgız neler cekiyorum neler